Az okosságok újabb gyűjteménye:

Annyit szerencsétlenkedsz, mint az egylábú a seggberúgó versenyen.

A nyelv az emberi test legnehezebb része, kevesen bírják tartani.

Imádok hozzád nyúlni, mert olyan puha vagy és szőrös! Mikor egész kézfejem benned turkál, és végre elönt a

melegség! Hiába, Te vagy a legjobb kesztyű.

A halálbüntetés mellett vagyok. Aki rossz dolgokat csinál, annak megfelelő büntetést kell kapnia. Így

legközelebb majd jobban meggondolja, hogy mit csinál...

Az IQ-tesztek egy dolgot mérnek, nevezetesen az IQ-tesztek kitöltésére való képességet.

Ha a tejcsokiban tej van, akkor a Tibi csokiban mi van?

Amikor olvastam az ivás veszélyeiről, azonnal leszoktam - az olvasásról.

Az én anyósom olyan, mint a húsvéti tojás. Erősen festett és előbb-utóbb összetöröm!

 A cégnél ketten vagyunk megelégedve a fizetésünkkel. Az igazgató és én. Ő az enyémmel, én az övével...

 Nem szeretem a tükröt, mert páratlan szépségű arcomat szemtelenül megkettőzi!

 Ne vígy engem a kísértésbe, odatalálok magam is.

Ha a 3. napon lett teremtve a Nap, Hold és a csillagok, akkor hogyan mérték az első két napot?

A természetesen matreializálódott periférikus komlexum a pszeudoindividualisztikus egocentrumban hivatott

kiváltani a 'de jó baszni' érzést.

Védd a fákat, egyél hódot!

Eg mindenkiért, mindenki Eg-ér'.

Az emberek 7/5-e nincs tisztában a törtek jelentésével.

Addig jár a borsó a kútra, míg egyszer falra nem hányják és megjelenik!

A bejegyzés trackback címe:

https://csako.blog.hu/api/trackback/id/tr125905451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása